Pronájem obchodního prostoru, Olomouc - Hodolany, Jungmannova, 29 m2

Jungmannova, Hodolany

25 000 Kč
/za měsíc
vč. energií a služeb
Získejte výhodnou HYPOTÉKU Chci hypotéku

Parametry nemovitosti

AdresaJungmannova, Hodolany
ID19138
StavbaSmíšená
Stav objektuVelmi dobrý
Plocha užitná29 m2
VybavenoAno
Typ objektuPatrový
Plocha nemovitosti29 m2
Třída energetické náročnostiG - Mimořádně nehospodárná
PlynPlynovod
OdpadVeřejná kanalizace
Bezbarierový přístup

Origo partneři v Olomouci

Popis

Soukromá kancelář pro 5-6 osob v coworkingovém centru.

Vy máte cíl. My máme start. Chcete to spojit?

Spojujeme. Lidi i sféry. Umění a práci. Soustředění a hned potom relax. Na kafe do kuchyňky. O patro výš na oběd a večer do kina nebo na vernisáž.

Naše plně vybavené kanceláře v coworkingovém centru nabízejí stabilitu pracovního místa bez starostí o náklady na vybavení. S profesionálním servisem a různými prostředími pro schůzky, včetně konferenčních místností a relaxační zóny, jsme ideálním řešením pro efektivní práci a setkání s klienty.

Coworking není jen o pracovním stolu a židli, ale o vytváření produktivního prostředí pro různé profese. Sdílené prostory spojují lidi z různých oborů, podporují interakci a umožňují nové kontakty. Zaměstnavatelé mohou využít coworking pro flexibilní pracovní dobu a reprezentativní adresu. Coworking proměňuje práci v inspirativní společenský zážitek.

Coworkingová centra dnes slouží mnohem širšímu účelu než jen práce u počítače. Zaměstnavatelé je využívají pro schůzky a týmová setkání. Coworking nabízí různorodě navržené místnosti, které vyhovují různým účelům. Prostředí odráží firemní image a zvýrazňuje významná jednání, která přispívají k budování vztahů.

Pracujeme? Jasně že jo. Spolu i každý na svém.

AQUARIUM kancelář pro 5-6 osob

rozšířená výbava
vlastní tiskárna
přístup 24/7
Uzavřená kancelář poskytuje dokonalé soukromí vám, případně i vašim kolegům. Přizpůsobíme ji vašim potřebám tak, abyste se v ní cítili jako ve vlastní.

Kancelář o výměře 21 metrů čtverečních se pronajímá plně zařízená, s veškerým potřebným vybavením pro 5-6 osob. V kanceláři najdete vše potřebné pro pohodlnou a příjemnou práci: vlastní tiskárnu, psací stoly, drobné kancelářské potřeby, sedací soupravu a stoleček. Velkou výhodou je přístup k budově 24/7 a recepční služby. K dispozici jsou i telefonní budky pro soukromé telefonáty, samoobslužná kuchyňka a dvě jednací místnosti (meeting room s kapacitou 10 osob a conference room s kapacitou 50 osob). Členství v coworkingu přináší spoustu výhod: výhodné ceny na pronájem meeting room (3 hodiny každý měsíc zdarma, další hodiny za sníženou cenu 500 Kč) a conference room, slevy na celý sortiment kavárny, možnost zúčastnit se zajímavých workshopů a přednášek nebo navázat nové pracovní kontakty s dalšími členy.

V případě zájmu nebo jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.

Makléř

Máte zájem o tuto nemovistost?

Tímto, v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, v platném znění, prohlašuji, že mi je alespoň 16 let a uděluji tak svůj souhlas se zpracováním zadaných údajů (jméno, telefon, e-mail, ip adresa) společnosti B3 Technology, s.r.o., IČ: 07330600, se sídlem Novostavby 126/23, 435 11 Lom (správce dat), za účelem předání dotazu z tohoto formuláře Vámi vybranému inzerentovi a zpětného kontaktování mé osoby. Osobní údaje bude správce zpracovávat manuálně i automaticky přímo prostřednictvím svých zaměstnanců. Informace předané tímto formulářem budou uloženy v databázi správce maximálně po dobu 10 let. Odvolání souhlasu s uložením a zpracováním poskytnutých dat lze e-mailem na info@origo-reality.cz. V případě podezření na neoprávněné použití Vámi poskytnutých údajů máte právo předat podnět k šetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Více informací
Chystáte se prodat nemovitost?
Pomůžeme Vám!

Přihlášení k odběru

Nenechte si ujít nejnovější nabídky pronájmu obchodních prostor v Olomouci.